vrijdag 8 april 2011

Voetbalfoto's deel 7

Zoals in het openingsbericht aangegeven ga ik in een aantal berichten die foto's van 2006 tot vandaag plaatsen die ik boven de massa vind uitsteken. Dit wil niet zeggen dat het allemaal sublieme foto's zijn. Wel is er voor mijzelf een goede reden ze in dit bericht op te nemen.

Per bericht zo'n 10 foto's. In volgorde van ouderdom. Met hier en daar een korte opmerking.


Hierbij deel 7.


Gerrit-Jan Kooistra ontworstelt zich aan zijn tegenstander.

Jeroen van Wijk probeert tot een doelpoging te komen.


 Steven Kooistra, ook al niet meer op het veld te zien.


 De scheidsrechter kijkt Freddie zo mooi recht in het gezicht.





Rory Bruinja, huidige eerste keeper van ONT 1. Hij komt aangezien ik altijd aan de kant van de tegenstander ga zitten niet zo vaak in beeld als de anderen. Maar met mijn nieuwste 100-400 mm lens kan ik 'm aardig dichtbij halen; nog even wat uitsnijden en dan komt ie mooi voor de dag.

Marten Zantema, onze fantastische middenvelder (al zegt hij het zelf; just kidding).

Zo, ik denk nog 2 berichten te gaan en dan hebben we de meeste foto's van 2006 tot vandaag gehad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten