maandag 11 april 2011

Voetbalfoto's deel 9

Zoals in het openingsbericht aangegeven ga ik in een aantal berichten die foto's van 2006 tot vandaag plaatsen die ik boven de massa vind uitsteken. Dit wil niet zeggen dat het allemaal sublieme foto's zijn. Wel is er voor mijzelf een goede reden ze in dit bericht op te nemen.

Per bericht zo'n 10 foto's. In volgorde van ouderdom. Met hier en daar een korte opmerking.

Hierbij het laatste deel van deze verzamelberichten. Deel 9.


Volgens mij was het publiek, gezien hun houding, al op weg naar de koffie.


Sietze Jansma verovert de bal.


Marten Zantema op het punt om de tegenstander uit te kappen.


Tegenstander (van ONT 2) in de mangel.


Arend de Boer wordt de voet dwarsgezet; volgens mij staat hij er bovenop.


Lieuwe Elzinga stuurt de tegenstander de verkeerde kant op. 


Pas thuis op de computer zie je dan dat Marten Zantema de tegenstander vol op de voet treft.


Vrije trappen, altijd goed voor een fotomoment. En met mijn 100-400L lens kan ik dit vanaf de andere kant toch goed vastleggen.




En, last but not least, een foto van de dames van ONT. Is al weer een hele tijd geleden. Sorry dat jullie er zo bekaaid vanaf komen. Als er nu eens een speciale wedstrijd is, moeten jullie eens een seintje geven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten